Toimitus:
Kaikki yli 20€ tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja Suomen sisällä. Alle 20€ tilauksille toimituskulu on 4,90€.
Saat ilmoituksen, kun pakettisi on lähetetty. Saat myös seurantanumeron sähköpostitse, jonka avulla voit seurata tilaustasi Postin verkkosivujen kautta. Jotkin pienet ja kirjeeseen mahtuvat tuotteet lähetämme suoraan kotiosoitteeseen. Tämä on mahdollista myös tilauksille, mille on valittu esim. noutopiste.
Lunastamattomat paketit:
Muista noutaa pakettisi ajoissa. Paikallinen jakelupalvelusi ilmoittaa sinulle, kuinka paljon sinulla on aikaa noutaa pakettisi. Jos pakettia ei noudeta, se palautetaan takaisin meille. Kaikista noutamattomista paketeista veloitetaan 10€ kaikista palautukseen liittyvistä kuluista ja käsittelykuluista. Maksu vähennetään palautetun tilauksen palautuksesta tai kulut laskutetaan jälkikäteen.
Arvioidut toimitusajat:
Tilaukset Suomessa:
Posti paketti: Noin 2-5 työpäivää.
Ilmainen yli 20€ tilauksille.
Alle 20€ tilauksille toimituskulu on 4,90€.
Tilaukset Pohjoismaissa:
Postnord-paketti: Noin 3-8 työpäivää.
Ilmainen yli 50€ tilauksille.
Alle 50€ tilauksille toimituskulu on 9,90€.
Ilmainen toimitus lähimpään Postnordin noutopisteeseen. Voit halutessasi saada Postnordilta sähköpostin ja/tai tekstiviestin, kun pakettisi on noudettavissa.
Tilaukset Euroopassa:
DHL Express Paketti: Noin 2-5 työpäivää.
Toimituskulu kaikille tilauksille 25€ (sis. ilmastokorvaus).
DHL ilmoittaa sinulle toimitusajan ja mahdolliset vaihtoehtoiset toimitusajat tai noutopisteet alueellasi. Lähetyksen vastaanottajan allekirjoitus vaaditaan.
Toimitamme toimitukset seuraaviin maihin: Alankomaat, Belgia, Bulgaria, Espanja, Islanti, Irlanti, Iso-Britannia, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Kypros, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Monaco, Portugali, Puola, Ranska, Portugali, Ranska, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Sveitsi, Tšekki, Unkari ja Färsaaret.
Huomaa, että asiakas on vastuussa kaikista tullimaksuista sekä muista maakohtaisista veroista, joita toimituksesta aiheutuu.
Palautus- ja vaihto-oikeus:
Luxboxilla on 30 päivän palautus- tai vaihto-oikeus, mikä tarkoittaa, että sinulla on 30 päivää aikaa pyytää palautusta tai vaihtoa tilaamasi tuotteen vastaanottamisen jälkeen.
Tuote on palautettava käyttämättömänä, alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäispakkauksessa, jossa olet saanut sen.
Mahdollisesti mukana oleva timanttitodistus on palautettava korun mukana, jos korun mukana tuli timanttitodistus.
Kun vastaanotamme palauttamasi tuotteen, tarkastamme sen huolellisesti. Kun palautus on hyväksytty, palautamme alkuperäisen summan tilille tai kortille, jolla maksu alun perin suoritettiin. Käsittelemme palautuksen noin 3-4 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta, mutta voi kestää 5-10 työpäivää, ennen kuin palautus näkyy asiakkaan tilillä.
Olemme yhteydessä asiakkaaseen vahvistaaksemme, onko palautus hyväksytty vai hylätty.
Jos palautuksen hyväksymisestä on kulunut yli 15 arkipäivää, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Personoidut tuotteet:
Vaihto- ja palautusoikeus ei päde personoiduille tuotteille, kuten koruille joihin on tehty kaiverrus.
Vahingot ja ongelmat:
Tarkasta tilaamasi tuote huolellisesti, kun olet vastaanottanut sen. Ota meihin välittömästi yhteyttä, jos se on vahingoittunut tai siinä on valmistusvirhe.
Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että olet saanut väärän tuotteen, ota meihin välittömästi yhteyttä, jotta voimme korjata tilauksen.
PALAUTUSOHJEET:
Tilaukset Suomesta:
Palautus on ilmaista yli 20€ tilauksille.
Alle 20€ tuotteiden palautuksen hinta on 4,90€.
Jos palautat vain osan tuotteista ja palauttamattomien tuotteiden hinnaksi jää alle 20€, veloitamme toimituskulut 4,90€, joka vähennetään palautuksen hyvitysarvosta.
Tilaukset Pohjoismaista (Ruotsi, Norja, Tanska, Viro):
Palautus on ilmaista yli 50€ tilauksille.
Jos palautat vain osan tuotteista ja palauttamattomien tuotteiden hinnaksi jää alle 50€, veloitamme toimituskulut 9,90€, joka vähennetään palautuksen hyvitysarvosta.
OHJEET TUOTTEIDEN PALAUTTAMISEEN:
Suomi:
1. Pakkaa tuotteet hyvin mielellään samaan pakkaukseen, jossa olemme lähettäneet tuotteen sinulle.
Palautusosoite on:
Luxbox / Suomen Korutuote Oy
Asiakaspalautustunnus XXXXXX (numero näkyy paketin mukana tulleesa lapussa)
PL67
00811
Merkitse palautuspaperiin, mitä haluat palauttaa tai vaihtaa ja mihin haluat sen vaihtaa (mm. tuotenumero, sormuksen koko tai ketjun pituus ym.)
2. Lähetä se takaisin:
Kun olet valmistellut paketin ja liittänyt siihen palautusosoitteen ja asiakaspalautustunnuksen, voit viedä paketin lähimpään Postin palvelupisteeseen.
Oman turvasi vuoksi suosittelemme, että valitset lähetysvaihtoehdon, jossa on vakuutus ja seurantapalvelu siltä varalta, että pakettisi katoaa tai varastetaan matkalla takaisin meille.
Tilaukset Pohjoismaista:
Ota meihin yhteyttä sähköpostilla [email protected] niin kerromme sinulle miten sinun tulee toimia.
Tilaukset Pohjoismaiden ulkopuolelta:
Jos olet asiakas Pohjoismaiden ulkopuolelta, pyydämme sinua palauttamaan korut meille DHL:n välityksellä.
Asiakas vastaa itse postikuluista ja tuotteen lähettämisestä.
Ennen palautusta ota meihin yhteyttä sähköpostilla [email protected]
Lähetämme sinulle lisäohjeita ja palautusosoitteen, johon paketti lähetetään.
Oman turvasi vuoksi suosittelemme valitsemaan toimitusvaihtoehdon, jossa on vakuutus ja seurantapalvelu siltä varalta, että paketti katoaa tai varastetaan matkalla takaisin meille.
Tärkeä huomautus:
Tarkastamme aina palautetut tuotteet ennen palautuksen tai vaihdon käsittelyä. Kaikki timanttimme voidaan testata niiden aitouden ja laboratoriossa kasvatetun alkuperän osalta. Jos ostettuun tuotteeseen tai koruun on aiheutunut vahinkoa, haittaa tai muutosta sinun, koruliikkeen tai muun kolmannen osapuolen toimesta (esim. koonmuutos, kaiverrus ym.), palautusehtomme ja takuumme eivät päde, eikä kohde kelpaa palautettavaksi, vaihdettavaksi tai hyvitettäväksi. Jos timanttitodistus ja alkuperäispakkaukset eivät sisälly palautuspakettiin, palautuskäytäntöä ei sovelleta.